Thursday, July 12, 2018

100_plásticos y aceites, Vídeo 100 Respuestas de un extraterrestre de Andrómeda - vídeo centésimo - 22 de abril del 2013.


* * *
* * *
* * *
follow me in .:
↓↓↓
GooGle
  Facebook page 
  OVNIcube facebook 
 www.facebook.com/ovnicube

* * *

Carl Jung:
“What you resist, persists.” 

“A dream is a small hidden door in the deepest and most intimate sanctum of the soul, which opens up to that primeval cosmic night that was the soul, long before there was the conscious ego.”

 Carl Jung
   * * *
Translate   /traducir/ Vertaal /
Terjemahan/μεταφράζω / übersetzen /
переводити/Traduire/ переводить
 ترجم / לתרגם   翻訳する
  * * *
* * *   * * *   * * *
  * * *
* * *   * * *   * * *
SHARING:
 *   *   *
Español:  ↑
English:
*      *      * 

 
* * * Vídeo 100
Respuestas de un extraterrestre de Andrómeda - vídeo centésimo - 22 de abril del 2013.

...Amigos, se han acumulado muchas preguntas anteriores para mí, así que decidí hacer una disertación sobre las cuestiones principales en esta reunión.


- He tenido la oportunidad de ver un plano de los Arcturianos para una descontaminación total y completa de los océanos del mundo. 


El plan es muy detallado, y eliminaría todos los objetos y partículas derivadas del petróleo, como los plásticos y aceites. 

No se tendrán los materiales orgánicos biodegradables en cuenta tales como madera, acero, etc. 

El plan de retirada pondría este material en cualquier área del desierto en la superficie de forma provisional hasta que el planeta tenga un portal de descarga en los próximos años. 

Esta ubicación recibiría miles de millones de toneladas de residuos, formando una cadena de montañas de más de una milla de altura. 

Este retiro también incluiría productos como elementos radiactivos en disolución, metales pesados y otras sustancias químicas tóxicas que se contendrían en grandes contenedores en el mismo lugar elegido. 

El plan Arcturiano es extremadamente complejo, con campos de energía interactuando directamente con las aguas oceánicas, e involucra tecnología totalmente desconocida para mí, ya que son altamente especializados en los océanos y la biología marina. 

Si este procedimiento es aprobado por la Comunidad Galáctica para su aplicación en algún momento en el futuro a partir de ahora, todo este movimiento se hará en un solo día. 

Creo que este plan responde a muchas preguntas sobre la descontaminación radiactiva, y muestra cómo se puede hacer en unas pocas horas. El planeta debe estar en el momento adecuado para que esto ocurra, y aún no tengo idea cuándo será eso.

- Otro plan fantástico, de los Pleyadianos, que pueden desactivar todas las centrales nucleares, incluyendo la interrupción de la emisión de elementos radiactivos usados y desechados, también en un solo día de trabajo, a excepción de que este plan también se ejecutará solamente cuando el momento adecuado llegue.


- Acerca de la energía, algunos de ustedes creen que las antiguas pirámides volverán a trabajar para suministrar energía, pero es una vieja tecnología, actualmente los equipos han disminuido considerablemente en tamaño y material. Las pirámides fueron construidas en base al material disponible en el planeta y para que se puedan beneficiar y concentrar longitudes de ondas cósmicas tendrían que ser gigantes. 


Hoy hacemos lo mismo con un pequeño equipo fabricado con materiales especialmente adaptados a las longitudes de ondas
recibidas por el planeta en cuestión. 


Con el tiempo, estos equipos estarán disponibles para las sociedades en el planeta.

- Acerca de las diversas preguntas sobre las razas humanoides, las cuales, igual que ustedes, están en espera de una posible apertura del planeta, -son las que están esperadas por quienes construyeron varias ciudades vacías-, son buenas razas y pueden ayudar con una gran cantidad de tecnología en el mantenimiento del planeta en su conjunto. 


Planean transferir algunas colonias que actualmente viven en lugares con muchos problemas para que vivan aquí, ya que el planeta cambia de nivel y su sociedad será filtrada por elementos naturales, entornos sociales y el proceso de reencarnación. 

Pero no se preocupen, todo este movimiento migratorio será supervisado por la Comunidad Galáctica, y no se permitirá la supremacía racial o el intento de controlar al planeta por ninguna etnia local o cualquier etnia nueva instalada aquí en el planeta. 

Razas no- humanoides pueden mantener interesantes relaciones comerciales con el planeta, pero no pueden instalar ninguna colonia porque estarían en conflicto con la naturaleza humanoide del planeta.

- Un nuevo tipo de cambio contribuirá al equilibrio de su planeta. 


Como un ejemplo de la relación interplanetaria, si ustedes, amigos, utilizan una gran cantidad de madera para sus edificios y aparatos, hay grandes planetas que sólo se utilizan como áreas de reforestación, y se puede negociar esta madera con razas especializadas en este campo, cualidades de madera nunca antes vista por ustedes. 

Eso dejaría a su naturaleza por sí sola, en consonancia con las numerosas razas de animales e insectos que utilizan sus bosques nativos. 

Esto es sólo un pequeño ejemplo de cómo el planeta se podría beneficiar del comercio con otras sociedades. 

Muchos tipos de plantas se pueden introducir en sus culturas, alimentos con mejor calidad, que se pueden utilizar también para suministrarlos a otras sociedades para compensar su demanda de tecnología y otros insumos.

- Acerca de los eventos actuales, todo lo que se dijo en la última reunión es válida, incluso es posible que observen diferentes matices de colores en el cielo en diferentes latitudes durante el paso más crítico del sistema solar por la gran nube de energía cósmica.


- Todos los ataques terroristas aislados que han sucedido en este “calendario final”, sólo tienen dos razones principales; la desestabilización del orden civil regional y la desviación de la atención pública de los movimientos militares que se están llevando a cabo en estas naciones. 


Estos eventos son orquestados por sus gobiernos para justificar la adopción de medidas que culminarán en la presentación de actos de ejecución de excepción total y completa de la sociedad. 

Su sistema económico se está terminando, favoreciendo la adopción de un sistema de control monetario diferente por sus élites, así que estén atentos a estas falsas banderas y traten de observar más bien lo que está sucediendo detrás de las escenas de estos teatros armados por ellos.

- ¿Recuerdan lo que dije hace mucho tiempo acerca de los dos planetas que recibirían todos aquellos que no encarnarán más en su planeta? 


Pues bien, las colonias en estos dos planetas van bien y están creciendo muy rápidamente. 

Es sorprendente la rapidez con que se desarrollan las colonias cuando reciben los seres desencarnados en condiciones mucho más avanzados tecnológicamente. 

Es el poder de la información subconsciente que conduce a los inventos y soluciones para los problemas con extrema rapidez. 

No lloren por los que dejan su planeta sin alcanzar el nivel; nacen en lugares con todas las condiciones favorables para el desarrollo de su conciencia. Nada sucede por casualidad, estén siempre seguros de eso.

- Amigos, muchas preguntas que insisten en el cambio, no serán respondidas de nuevo, ya que fueron totalmente respondidas en estos últimos dos años. 


CB dispuso textos de la mejor manera posible para que ustedes, amigos interesados en el tema, lean con calma y cuidadosamente para entender todo lo que se ha dicho y vean todos los cambios que se produjeron en este camino recorrido hasta el momento. 

Por favor, antes de hacer preguntas, traten de leer con más cuidado lo que se ha dicho, cualquier nueva conversación se hará más productiva así.
* * *
* * *
Video 100
Answers of an alien from Andromeda – video hundredth - April 22, 2013.
Friends, gathering many past issues for me, I decided to do a dissertation on the main issues at this meeting. - I had the opportunity to see a plan of the Arcturians for a full and complete decontamination of the world's oceans. The plan is quite detailed, and would remove all objects and particles derived from petroleum such as plastics and oils. The biodegradable organic materials will not be taken into account such as wood, steel, etc... The withdrawal plan would put this material in any desert area of the surface provisionally until the planet to have a portal discharge in the coming years. This location would receive billions of tons of waste, forming a chain of mountains over a mile high. The withdrawal also would include products like dissolving radioactive elements, heavy metals and other toxic chemicals that shall be contained in large containers in the same chosen place. The Arcturian plan is extremely complex, with energy fields interacting directly with the oceanic waters, and involves technology totally unknown to me, because they are highly specialized in oceans and marine biology. If this procedure is approved for implementation by the Community Galactica sometime in the future from now, all this movement will be made in one day only. I think this plan answers many questions about radioactive decontamination, and shows how it can be done in a few hours. The planet must be at the right time for that to happen, and I have no idea when that will be yet. - Another fantastic plan, due to the Pleiadeans, they can disable all nuclear power plants, including stopping the emission of radioactive elements used discarded, also in a single working day, except that this plan will be executed only when the right time too. - About energy, some of you believe that the ancient pyramids will go back to work to supply energy, but this is an old technology, the equipment currently diminished greatly in size and material. The pyramids were built based on the material available on the planet, and that they might take advantage of and concentrate cosmic wavelengths had to be gigantic. Today we do the same thing with small equipment made of materials specially attuned to the wavelengths received by the planet in question. In time these equipments will be available for the societies on the planet. - On the various questions about the humanoid races like you that are waiting for a possible opening of the planet, those expected by those who built several empty cities, are good races and may assist with a lot of technology in maintaining the planet as a whole. They plan transfers some colonies currently living in places with many problems to live here, as the planet changed level and its society will be filtered by natural elements, social settings and the process of reincarnation. But do not worry, all this movement immigration will be supervised by the Community Galactica, and will not be allowed racial supremacy or attempt to control the planet by any local or any new ethnicities installed here on the planet. Non humanoids can keep interesting trade relations with the planet but cannot install any colonies because they would be conflicting to the nature humanoid of the planet.
- A new type of exchange will help the balance of your planet. As an example of interplanetary relationship if you friends use a lot of wood for your buildings and apparatus, there are big planets that are only used as reforestation areas, and you can negotiate this wood with specialized breeds in this area, wood qualities never seen by you before. That would leave your nature alone, consistent with the numerous breeds of animals and insects that use your native forests. This is just a small example of how the planet could benefit from trade with other societies. Many types of plants can be introduced into your cultures, foodstuffs with much better quality that can be used and also supplied to other societies to offset your demand for technology and other inputs. - About current events, all that was said at the last meeting is valid, even you may notice different nuances of
colors in your sky in different latitudes during the most critical passage of the solar system by the great cloud of cosmic energy. - All terror attacks insulated, that has happened in this final schedule has only two main reasons; the destabilization of the civil order regionally and to divert the attention of the public to the military movements that are being carried out in these nations. These events are orchestrated to justify adoption of measures that will culminate in the total and complete submission of society by implementing acts of exception by your governments. Your economy is being finalized for the adoption of a different system of monetary control by your elites, so be alert to these false flags and try to observe rather what is happening behind the scenes of these theaters armed by them. - You remember what I said a long time ago about the two planets would be getting everyone not incarnate more on your planet? Well, the colonies in these two planets are going well and are growing very rapidly. It's amazing how quickly they develop colonies when they receive discarnate beings in conditions much more technologically advanced. It’s the power of the subconscious information leading to inventions and solutions for problems with extreme rapidity. Do not mourn for those who leave your planet without reaching the level; they are born in places with all conditions favorable to the development of their consciences. Nothing happens by chance, be always sure of that. - Friends, many questions that insist on return, will not be answered again, were already fully answered these last two years. CB arranged texts, in the best way possible for you friends interested in the subject to read calmly and thoughtfully to understand all that has been said and all that there were changes in this pathway events so far. Please, before asking questions try to read more carefully what has been said, it will make more productive any new conversation. Video 101
Answers of a 



* * *

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Popular